Anda in i kaklet!

Tobi talar / Permalink / 1
Jag vet att det finns manga besvikna blogglasare darute som tycker att de tva senaste veckornas uppdateringar varit, ja rent ut sagt - at fanders. Det stammer, men har sin forklaring i att jag som ni vet ar pa semester.
Nu ar det dock inte manga dagar inan jag kommer hem och allt blir som vanligt igen.
Men forst ska tre harda dagar (eller snarare natter) i Bangkok klaras av. I kvall ar det Mr Daengs fodelsedag, sa jag gar nog bort dit en svang. Ska aven hinna med Soi Cowboy tankte jag innan natten avslutas i sedvanlig ordning med stora Chang pa Soi 13.
Igar och idag lag jag mest vid poolen och pressade for att forsoka fa lite farg de sista dagarna. Annu markligare ar att jag pallrat mig upp till frukost (10.30) bagge dagarna. Jamfor det med nar vi kom, da man aldrig kom upp innan 15 och vid nat tillfalle sa sent som 19.
Nu kor vi anda in i kaklet!
#1 - - Anonym:

Träffat Uller nåt?

Till top