Bangkok - here I come!!!

På gång / Permalink / 7
Bangkok - here I come!!!


Imorgon, den 2/1 smäller det! Då bär det iväg till Land of Smiles. Kanske springer jag på Na (bilden) nere i Lamai.
Så under perioden 2-18/1 så kanske det blir lite si och så med uppdateringarna på bloggen.

Kanske även vore på sin plats att recitera Tobi & the Katoys superhit "En natt i Bangkok":

Landade i Bangkok klockan ett
solen sken och ryggen var blöt av svett
30 dar i leendernas land
nu ska livet levas in till sista slant

Checka in på rummet klockan två
Hotel 27 på Sukhumvit 22
En dusch och lite mat sen är man klar
ut i natten för att se vad staden har

Tog en tuk-tuk ner till Nana klockan sju
in på närmsta bar som ett jehu
kvinnor, sprit och synd vartän jag ser
jag tog en Chang, sen minns jag inget mer

Vakna dagen efter klockan tolv
nerspydd och helt naken på mitt golv
blodig och med smärtor i min häck
och bruden från igår var redan väck

Men jag kravla in på muggen klockan ett
och märkte snart att någonting gått snett
när jag gjorde mitt behov så var det så
som om någon dragit taggtråd ur mitt hål

Fick en tid hos doktorn klockan fem
och slängde fram min svullna gröna lem
men det fanns ingen bot mot min situation
hans enda lösning löd: amputation

Så nu går jag här längs Sukhumvit och svär
jag har tvingats byta karriär
högklackat och kjol och tuggar Toy
 - jag är Bangkoks enda rågblonda katoy!
#1 - - Niklas:

Får man följa med??? Ser ju "nice" ut...

#2 - - J:

Katoy! Katoy! Katoy!!!!

#3 - - Markus Stöld:

Tobi, nu missar du Wokhörnan på fredag. Vi är redan 9 (yepp, nio!) som kommer. Bland annat är Kalle och Klara lediga första fredagen på x*2 år.

Bill, kommer du?

#4 - - Tobi:

Markligt att ni plotsligt ar sa manga nar jag ar borta. Det passar tydligen inte att ga till wokhornan nar jag ar med...

#5 - - Petra:

Oj oj oj, ta det försiktigt där borta :=)

Hör gärna av dig när du kommer hem!

#6 - - Markus Stöld:

Succé på Wokhörnan! 26 personer blev vi till slut. Dessutom var nästan alla kvar till 01.00 då de stängde. Inte nog med det, de var otroligt generösa mot mig när det kom fram att jag hade spridit ut att vi skulle träffas på Wokhörnan att de gav mig hela 5:- rabatt på en av mina nio öl! Superschysst! För övrigt tog jag lite bilder som "bevis", men din blogg är ju så dum att jag inte kan lägga upp dem här...

#7 - - Jan:

Åk inte på gonne det första du gör den här gången

Till top