Efterlysning!

Dejting / Permalink / 5
Objekt found!

(Hallå! Detta är en efterlysning.
En "kompis" till mig var inne och skulle köpa te på Tebladet typ i början av december. Då stod denna småländska skönhet i kassan - men sen dess har hon inte synts till i butiken. Är det nån som har sett henne?)

Hoppsan, en grej på denna blogg som faktiskt funkar!!!

Min kompis, vi kan kalla honom "Tåten", har nu hittat sin småländska skönhet - som visade sig vara mer skön än het - och där med avslutar vi efterlysningen.
#1 - - Niklas:

En kompis...jo jag tackar jag...

#2 - - Anonym:

är det inte Roy Star som står i teboden?

#3 - - Ronny Hagberg:

Maria Ohlsson 22 år är tillbaka på Tebladet

#4 - - Den Efterlysta:

Skulle tycka att det kändes bra om du tog bort bilden och "efterlysningen" på mig. Du fick mitt tillstånd att ha med fotot i en lokaltidning, inget annat.

#5 - - Den Efterlysta:

Skulle tycka att det kändes bra om du tog bort bilden och "efterlysningen" på mig. Du fick mitt tillstånd att ha med fotot i en lokaltidning, inget annat.

Till top