Tjejlistan

Dejting / Permalink / 10
Årets första Tjejlista ser ut som följer:

1. Johanna F
2. Bea Johansson
3. Marina
4. Nina
5. Sanna P
6. Mama på Soi 13
7. Mama på Nice Tour
8. Anna G
9. Hon med glasögonen i Bangkok
10. Den trevliga av ukrainskorna

Bubblare: Den otrevliga ukrainskan, hon lilla i baren i Lamai, Hiroko Kadowaki

Inte ens nära: Sara Lantra
#1 - - Mary:

haha nice :D

#2 - - Mollyland - din guide till senaste skvallret!:

vad menas med tjejlistan?

#3 - - Tobi:

Det är helt enkelt dom hetaste tjejerna just nu

#4 - - Anonym:

"Inte ens nära: Sara Lantra"

hahah, älskart

#5 - - Marina:

Ja, nu börjar de hända saker på listan. Rättvist och väl förtjänat av mig. Siktar mot toppen konstigt att ja inte vart där än?! Men med tanke på mina senaste insatser så ser ja fram emot en topp placering inom kort!

#6 - - Anonym:

mmarina; Du måste ligga med Tobi för att bli etta:-)

#7 - - orolig sambo:

...det måste väl ändå finnas andra sett än att ligga med Tobi för att hamna överst på listan... eller?

#8 - - Tobi:

Nej, tyvärr. Det är det som gäller.

#9 - - Marina:

Snälla vänner, om jag skulle ligga med Tobbe skulle jag varit etta för länge sen! Men ni andra måste ju också få en rättvis chans. Men ni som nu har gjort ert allra bästa, inklusive liggandet lyder min fråga:
- varför halkar ni ner eller rent av försvinner lika fort? Är de Tobbe eller ni/du som inte blev riktigt tillfredställda?

#10 - - Tobi:

Man måste ju fortsätta att ligga med mig. Och helst gifta sig.
Springer man efter andra karlar eller slutar flörta med mig åker man ner.
Eller om man är usel i sängen...
Fast ibland räcker det bara med att vara trevlig och söt för att komma in på listan.

Till top