Tävling!

Tävling / Permalink / 12
Tävling!
Vinn en CD! Allt du behöver göra är att först svara rätt på frågan: var är denna bild tagen?
#1 - - Anna:

ja vet.
eller egentligen inte.
men nånstan på eran asien resan så antingen i honkong, vietnam eller thailand

#2 - - JP:

Den är tagen på dagen för solen lyser...

#3 - - manut:

Jag vet men säger inget.Har inte fått skivan sen jag vann sist så......

#4 - - Snökalven:

Berga!

#5 - - Bill:

Jag gissar på Vietnam.

#6 - - Tobi:

Manut: När vann du? Skiva kommer.
Bill och Anna: Vietnam är rätt, men vilken stad? Kan erkänna att jag sällan varit så sliten som på den bilden. Har precis klivit av bussen från Nha Trang efter en hård natt och en helvetisk bussresa.La mig på första bästa ställe och har ff öronpropparna i öronen.

#7 - - M A R K U Z Z T Ü L D:

Hanoi såklart

#8 - - Tobi:

Hanoi är fel. Det är en mindre håla.

#9 - - Gobo:

Grebo?

#10 - - manut:

kan man inte vinna en äkta tobi istället?
http://www.thetobi.com/

#11 - - Loka:

Det är i Mui Ne!
Värre fyllesvin har sällan skådats...
Ge mig någe hårdrock :-)

#12 - - Tobi:

JAAA! Det är rätt, Jocki har vunnit.

Till top