Ludvig har släppfest på fredag

På gång / Permalink / 7
image1028
Så här skriver herr Ludvig Jansson själv i nyhetsbrevet:

Hej!
Nu på fredag (29 juni) har jag releasefest för min nya skiva "vin, kvinnor och sång en sommardag " på club molly, Lórient Linköping. Kvällen till ära spelar jag/vi live och alla som kommer får den nya skivan! Festen håller på från 22 till 03 och vi förväntas stå på scenen någon gång vid 23:30-00:00 (reservation för ändring). Kom dit i tid och njut av det goda!
Inträde: 40
Öl: 30
Hoppas vi ses där!
Mycket nöje/Ludvig and the gossarna


Kolla in bandet på Myspace: http://www.myspace.com/ludvigandthegossarna
#1 - - Anna:

Snälla gå dit o få en skiva åt mej?? ;D:D

#2 - - Tobi:

Kanske...beror på vad jag får i utbyte...

#3 - - Anna:

vad vill du ha för de??
rimliga förslag tack hahaha xD

#4 - - Tobi:

Carro och jag ska nog komma på något...

#5 - - anna:

va har carro med de här att göra nu då???
xD

#6 - - Tobi:

Hon och jag är partners in crime. Oj oj oj, vilka ondskefulla planer vi smider...

#7 - - Anna:

OMG.. ja kan tro det..
men inga onda planer funkar på mig xD
så det såååååå

Till top