Prütz på Hultan

Tobi talar / Permalink / 0
Rockräven!

Ni har väl följt rockräven Jerry Prütz bloggande från Hultsfred?
Om inte så kolla in den här: http://backstagehultsfred.blogg.se/

Snusk-Tobbe har sin egen programpunkt där det står så här:

Tors:
--Jag rasar över det nya funktionärscampingen. Jag har bott på samma ställe i 17 år och är inte längre välkommen där. Har just sett en konsert med "Gula Gubben" - han är prelbokad till "Sköna Gröna Grebo". Han körde hiten "Du är inte nice mannen du är bara bajsmannen". Han var riktigt på hugget idag...

-- Jag hatar maten här. kan man inte få kokt potatis, brunsås och fläsk...


Fre:
---Dagens missräkning var Babian. Det var ingen höjdare och nu vet varför apor har rött arsle ...
Festivalhångel har det blivit - jag och mina fem kompisar hånglade mot min vilja. Min homooskuld har rubbats lite...hahahah
---- Köttfärsvinet är framplockad och urdrucken...

-- Har sorliga nyheter, tydligen har Bajsmannen dött. Det är därför han inte setts till.

--- Festivalmaten är dålig. jag vill ha potatis...

--- Marcus Stöld och jag ska gå på 50 cent. Ozzy skiter vi...


Och hårdast i sammanfattningen:
(Årets)
Kaxigaste: Snusk-Tobbe som muckade gräl med hela Aftonbladets trupp. Stark!
Till top