Dags för AW

På gång / Permalink / 13
Dags f?r AW

Marina ville 18.00. Ulfsbo ville 17.00. Så jag sa 17 till folk. Sen kunde inte (fick inte för regeringen) Ulfsbo, så vad gör vi då? 17 eller 18? Eller 17.30?
Platsen är iaf Wokis.

(11.36)
Hoppsan! Nu meddelar Ulfsbo plötsligt att han är PÅ igen! Tjoho!!!!
Så det är 17.00 på Wokis som gäller!!
#1 - - Niklas:

Bakis o skakis...skulle behöva en BF idag.
Alltså en Before Work.

#2 - - Tobi:

...jaha, nu kommer dom sedvanliga bortförklaringarna...

#3 - - Tobi:

Nu ska vi bara se vad Sköld har för ursäkt också...

#4 - - Markus Stöld:

Vad Sköld har för ursäkt vet jag inte, men jag kommer som vanligt klockan 17.

Marina: 18 är för sent! Man måste ju hinna få i sig ett par öl innan 01 när de stänger.

SM-final!!!

#5 - - Tobi:

Stänger dom 01?
Dom brukar ju alltid sopa runt fötterna på en och klä på sig ytterkläderna vid 22.

#6 - - Marina:

Markus Stöld: du har så rätt i det du säger, jag vet inte vad jag tänkte på, 17:00 it is!
Då ska vi fira att färjestad suger!!

#7 - - Markus Stöld:

Tobi: Jag förstår att du tror detta då du alltid brukar glida från Wokis vi den ringa tidpunkten av 22 noll noll. Vi andra, som inte går hem för att kolla på King Kong 7 på VHS, brukar stanna kvar till 01 noll noll när krogen stänger för natten.

#8 - - Zälle:

Jag tycker att vi säger 20:00. Jag jobbar ju sent för f:n och sen måste jag ju alltid dricka ikapp och då brukar ju min överläpp sluta att fungera. Så vilka är för 20:00?

#9 - - Anonym:

Fira för mig med -- SM-final!!!
På onsdag blir det live-match!!!!!!!

#10 - - Tobi:

Trot eller ej men PALMÉR KOMMER!!!

#11 - - Vickan:

Regeringen?!?!?!? Skulle det vara jag?
Vi känner i och för sig inte varandra så bra, Tobbe, men hallå??? Tror du verkligen sånt om mig?

#12 - - Markus Stöld:

25, inte 26. Det var inte ens nära.

#13 - - Tobi:

Stöld: Med sopp-nazisten i baren blir det 26.
Vickan: Det var Martins ord

Till top