Kill-listan

Tobi talar / Permalink / 9
Ettan denna vecka är given. Här är veckans kill-lista:

1. Agge
2. Håkan Maas
3. Per Kardell
4. Putte
5. Zälle
6. Lisas brorsa
7. Anna G:s farsa
8. Mart Ph
9. Mantel-Alex
10. Johnny Führ
#1 - - Mart:

Tack för den..

#2 - - Nova supergirl:

Du, om Lisas brorsa ska va me på nån lista så är det första platsen som gäller. Och VARFÖR är INTE OLA med???? mkt upprörande.

#3 - - Anna:

hallå min pappa :O nu får du GE dig!!!!!

#4 - - Niklas:

Jag undrar ju SJÄLVKLART vart jag tog vägen? Hur är det möjligt att jag kunde försvinna så direkt? JAg har ju till och med en länk från min blogg till din lista!!!

#5 - - Per:

Efter fredagskvälls krogbesök där jag kände mig helt osynlig... känns ju det här 100% bra. Vad sägs om en dejt på Wokhörnan inom en snar framtid...

#6 - - Tobi:

Hoppsan..värst vilken uppståndelse det blev om den här kill-listan. Är det ingen som tycker det är en bra lista?

#7 - - Tobi:

Hoppsan..värst vilken uppståndelse det blev om den här kill-listan. Är det ingen som tycker det är en bra lista?

#8 - - Mantel-Alex:

Jag gillar'n !

#9 - - Zälle:

Jag är nöjd. Jag slog ju Johnny Fur (hur f:n gör man såna där u:n !?!?)och det är inte illa.

Till top