Kvällens vinnare!

På gång / Permalink / 4
Kv?llens vinnare!

Under "TGIF" en bit ner tippade Markus Stöld att kvällens Melodifestival skulle sluta som följer:

1. Arken
2. Andreas "skaket" Johnson
3. Marie "bra spion" Lindberg
4. Måns "15 minutes of fame" Zelmerlöw

5. Sonja "Shirley" Aldén
6. Sarah "GI" Dawn Finer
7. Världens äldsta 22-åring.
8. Fagbastian
9. Anna "qwerty" Book
10. Tommy "i förrgår" Nilsson
Där har ni slutresultateet! Garanterat. Jag har aldrig haft fel under de 24 år jag tippat. // Stöld

Det är, som alla kan se, helt fel. Istället kommer kvällen sluta så här:

1. Andreas "Ronettes" Johnson
2. Marie "Gitarrskatan" Lindberg
3. Arken
4. Världens äldsta 22-åring
5. Sonja "Shirley" Aldén
6. Anna "Brott och Straff" Book
7. Sarah "GI" Dawn Finer
8. Måns "15 minutes of fame" Zelmerlöw
9. Fagbastian
10. Tommy "I Förrgår" Nilsson

Lite märkligt förresten att vi hade två deltävlingar som var bättre än vad finalen blev...
#1 - - Anna:

Tobbe jag tror du tyvärr har fel..
jag måste hålla med din vän .. hans lista känns lit mer rätt ;-)

#2 - - JimmyHoffa:

The ARK!!!!!!!!!!!!!!!

#3 - - Niklas:

Bra tippat Stölden...

#4 - - Tobi:

Ja, ja...jag erkänner - det var SVINBRA tippat!

Till top