Onsdag i Norrköping

Tobi talar / Permalink / 4
Som vanligt på onsdagarna jobbade jag i Norrköping igår.

Jag gick in på ett ställe för att käka lunch och kom ut bortgift med Ilona - en 19-årig syrianska.
Bara i Norrköping barn, bara i Norrköping.
#1 - - Markus Stöld:

Usch, vilken hemsk tanke att behöva tillbringa en dag per vecka i Norrköping. Jag lider verkligen med dig!

#2 - - Tobi:

Men att bli bortgift med en syrianska är ok?

#3 - - Markus Stöld:

Ja, det funkar väl? De är ju kristna och kan inte hävda att jag måste ha min badrumsmatta riktad åt ett visst håll.

Däremot att spendera tid i Norrköping kan knäcka även den bästa. För övrigt går det ett rykte om att för varje dag man spenderar i Norrköping förkortar man sitt liv med en vecka. Ungefär som ett paket cigaretter.

#4 - - Dampsköldpaddan med guldfisk minne/Lisa:

Va??!! Ska du gifta dig med en syrianska??? Vad är detta. Börjar misstänka att du inte tar vår relation på alvar...Leker du bara med mig? (Snyft). Nu tänker jag vara uppe, göra collage hela natten och lyssna på Auguson och bara gråta.....

Till top