Dagens lunch

Tobi talar / Permalink / 9
mmmmm

...intogs på L´Orient ihop med Wester. Och tro det eller ej - jag åt raggmunk för första gången i mitt liv!!!
Har genom alla år hört hur j-a gott det ska vara, och kan bara instämma. Himmelskt!

??

Bonusfakta 1: Vid bordet bredvid sitter Lehmans farsa och svullar.

Bonusfakta 2: Plötsligt kommer en elegant herre inglidandes - nämligen Smiling Gayman. Stenhårt!
#1 - - rimås:

första gången, lägg av. Den gamle ultra löpar`n severar ju raggmunk varenda dag ju. Iaf varje gång ja lunchat hos Sami.

#2 - - Thorin:

Undrar hur han låter.......nån måste tilltala honom

#3 - - Bill:

Då hann jag före dig, klarade av min raggmunkspremiär förra veckan. Och det var minsann riktigt gott.

#4 - - Snökalven:

Såg honom idag utanför Burger King på Stora Torget. Såg faktiskt ut som att han pratade med två gubbar. Fast jag vet inte, jag kan ha sett fel.

#5 - - Tobi:

Jag har faktiskt pratat med honom. Jag frågade om jag fick ta kort på honom men det fick jag inte. Han blev livrädd.

#6 - - Thorin:

maskulin eller feminin stämma?

#7 - - Anonym:

s gm har ett namn, vilket?

#8 - - Tobi:

Även känd som Leif Kavaj!

#9 - - Tobi:

ganska maskulin, men menlös

Till top