Exklusiv intervju

kultur / Permalink / 3
image1447
Tobis blogg har fått en exklusiv intervju med konstnären, modellen, paddforskaren och vinkärringen Lisa K. Så här blev den:

Vad är det fulaste du målat?

- Det var nån kroki jag blev missnöjd med.


Varför är Ola Salo bäst?

- Han är snygg, sexig och sjunger som en gud. Och dessutom är han bi ibland och det är också bra.


Stämmer det att Persbrandt är alkis?

- Det vet jag inte, men han är också snygg och jättesexig.


Halsduk på män över 65. På eller av?

- På! Annars blir dom jätteförkylda.


Vad drömde du inatt?

- Att jag hade sex med Yngve.


Varför är vin bra?

- Man blir mer kreativ och får mer inspiration. Och man känner sig mer adekvat i sin kontext.


Beskriv dig själv med tre ord.

- Snygg, bäst och vackrast.


Beskriv mig med tre ord.

- Dum, dummare, dummast.


Vad är bäst med S:t Larsgatan?

- Det är nära till ateljén där jag tecknar kroki.


Vad är sexigast med Bill?

- Hans latexvantar. Han sa att han hade fibromyalgi, men det tror inte jag.


Vad är osexigast med Magnus Sköld?

- Han påminner om en lillebror.


Varför ska man gå till Hamlet?

- För att det är nära hem.


Vad vill du helst inte se - Benny med bar under- eller överkropp?

- Svår fråga. Jag ser nog honom hellre i bar överkropp. Det andra är nog inte så mycket att se.


Du ska äta middag med Jerry Prütz nakna kropp som tallrik. Vad äter du?

- Tonfisksallad.


Röka, kröka eller göka?

- Röka, för det dör man snabbast av.


Hur många tår har Marina på sin högra fot?

- Tre.

#1 - - Niklas:

Men efter gårdagens framträdande på fotbollsgalan så kan väl inte ens Lisa tycka att Ola Salo är snygg, sexig eller sjunger som en gud?

#2 - - Lisa:

Varför skulle jag inte göra det?

#3 - - Niklas:

Okey...jag fattar! ojojoj...

Till top