Lördagkväll på Karlaplan

Tobi talar / Permalink / 1
image1443
I lördags bjöd jag ut Morsan & Farsan på en kombinerad 60-årsfest och Fars Dag-grej. Det blev en biltur upp till Stockholm där vi käkade och gick på "Bosse Parneviks Gubbröra". Sen blev det även en guidning genom Norrköping och varm choklad & Maffia-macka på Fräcka Fröken på hemvägen.
image1444
Bosse Parneviks avskedsföreställning var en trevlig show i återblickandets tecken. Parnevik är ju en gammal favorit som var fantastisk i sina glansdagar. Nu blev det lite väl mycket nostalgi för att vara riktigt bra, men i vissa nummer visade BP varför han är Guden och som helhet var det en helt okej afton.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kom tillbaka till Limpan på kvällen och hade ställt in mig på en stilla natt med hyfsat tidig sänggång.
Det gick givetvis helt åt helvete.
För strax efter att jag kommit innanför dörren ringer telefonen och en kvart senare sitter jag på en inflyttningsfest med en person jag inte sett på över fem år. Där blev det Cava och Glenn-cigaretter.
#1 - - Niklas:

du är en mycket God Son. I'm impressed!

Till top