A capella Schumacher

Tobi talar / Permalink / 2
image1331
Som bekant försvann mina gå bort-skor på festen hos Jocke i GBG. Jag fick då låna ett par (se bilden) av honom. Nu visade sig dom inte bara vara snygga utan även jävligt sköna, så igår satte jag in 200 spänn på Jockes konto och köpte dom helt sonika. Och inte nog med det, nu har även mina gamla skor kommit tillbaka!
-----------------------------------------------------------------------------
Lite goda nyheter alltså under en dag som annars kännetecknats av strul med bilverkstad, strul med a-kassa, strul med biljetter, en Corren som inte kom och hela tre intervjuobjekt som inte svarar på mejl eller i mobiltelefon. 
#1 - - angelica:

'Jag skulle vilja inleda med:
- Har du nåt sommarställe?'

#2 - - Pelle:

Välkommen i Docker´s guldsko-klubb Tobi!

Visst är skorna sköna men tyvärr så har innersulan en förmåga att lossna i dessa skor.
Jag fick lämna in mina två gånger när de var nya.
Ser dock att Jocki har lagt in en vad det verkar svart stryktålig sula.

Till top