Fredag på Ica Supermarket

Tobi talar / Permalink / 3
Några av er har kanske följt den senaste tidens kaffebryggardramatik,
exempelvis här:  http://iloblog.3jean.com/inane?Home&post=100
Nu kan jag dock avslöja att det där kaffet som Bill skickade med, det gav jag aldrig till Zeijlon utan behöll själv när det framgick att Z redan hade kaffe så det räckte och blev över. Och idag skulle det avnjutas. Plötsligt drabbades jag av ett väldigt sug efter mjuka pepparkakor till kaffet, något som jag inte ätit på flera år. Så jag knallade bort till ICA Supermarket (såg ingen Angelica idag heller) och handlade det plus lite annat. SÅ JÄVLA GÖÖÖÖTTTT!!!
image1375
Vid utgången mötte jag Storstadstjejen & Stuntmannen. Det är ett white trash-par i 40-årsåldern från Slaka, tror jag, som jag träffade under min korvgubbe-period.
Storstadstjejen kommer egentligen från Stockholm och beklagade sig jämt. "Linköping är för litet för mig, jag är en storstadstjej", brukade hon säga.
En gång pratade vi om vad vi skulle göra på semestern.
Hon sa: "Jag har två saker inplanerat - Kenneth & the Knutters i Kisa och Power Meet i Västerås".

Och hennes kille är som sagt Stuntmannen. Det är en kylskåpssmidig raggare i 130-kilosklassen som går runt med en jeansväst där han har limmat dit eget utklippta bokstäver som bildar orden "Stunt action team". Att han skulle jobba som stuntman är ungefär lika troligt som att Sommer skulle ha ett nytt ansiktsuttryck på nästa vingelbild från Platens.
#1 - - Johan Thorén:

Fan va nyfiken man blir på Storstadstjejen & Stuntmannen då. Du måste fixa en bild.

#2 - - Tobi:

Hon: Överviktig, blonderat flottigt hår, mysbyxor med knän, 35-40, raggarbrud.
Han: Överviktig, ovårdat flottigt hår, jeansväst, keps, ca 40, raggare/bonnläpp. Ska försöka fixa bild.

#3 - - MS:

Jag är mister Skånepepparkakor. Punkt.

Till top