Gott & blandat

Tobi talar / Permalink / 0

Lite blandade grejer:
image1318
Jag fortsätter att tjata om det där med dödsannonserna och nu ger det äntligen utdelning. Jag använde nämligen hela idén till min muntliga tentamen idag på Retoriken. Godkänd såklart, nu återstår bara den skriftliga tentan om två veckor.
image1319
Igår råkade jag tappa min gulliga sockerskål så det flög strösocker över hela köket och skålen gick i åtta bitar. Jossi fick syn på eländet och trodde mig inte när jag sa att jag skulle limma ihop den, men titta nu. Som NY!
Kalm
Och rätt adress till Stefan Kalms blogg ska vara: http://kalms.blogg.se/
och inget annat.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Måste också berätta om min KUPP mot Lana när jag var i radion häromdan. När hon gick iväg en sväng var bandaren fortfarande på och jag talade in i smyg hur läcker jag tyckte Lana var. Hade hoppats på att hon skulle sända det oredigerat ut i etern, men dessvärre kom hon på mig idag:

 
"Ha-ha, nu först har jag börjat lyssna på intervjun med dig och hör plötsligt 
hur du kuppar när jag trippar iväg för att svara i telefonen!
Himla fiiina vitsord måste jag säga:-) Fick mig verkligen ett gott garv! "

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Och sist men inte minst:
Hade ju velat gått på Caroline af Ugglas i Konserthuset i helgen men var ju i GBG. Nån som var där? Hur var det? CAU kommer köra några fler gig under hösten, nån som är på att åka och se?
Den här fina bilden mejlade hon till mig häromdan, så den slänger vi in för att hylla en av Sveriges mest uttrycksfulla och karismatiska sångerskor - Caroline af Ugglas
image1320
Till top