Hämtat biljetterna

Tobi talar / Permalink / 0
Multi, maxi, efti
Erkänn att ni inte trodde det fanns några biljeter att lotta ut till Multipass? Ärligt talat så var jag lite orolig själv. Man vet ju aldrig med den där Bill, han har ju blåst mig förr om man säger så...
Men nu har jag i alla fall varit borta och hämtat dom!
Och vet ni vad som hände? Jo, redan i trappuppgången kände jag hur det luktade mat. Mmmm...tänkte jag och såg framför mig hur Bill hade dukat upp med rödvin och en köttbit åt oss två.
Nej, förresten det gjorde jag inte alls. För först gick jag in i trappuppgången bredvid av misstag och blev förbannad när jag trodde han hade flyttat utan att meddela mig.
Nåväl...snart hamnade jag i rätt trappuppgång och kända det goda matoset inta mina näsborrar. Jag ringer på och Bill öppnar. Sen ger han mig biljetterna och kör iväg mig fort som fan. Jag som är lite fräck sådär frågar givetvis om maten, men inte fan blev det nån supé. Istället låtsas han att prata i telefon för att bli av med mig - tror han inte jag såg att sladden inte ens var i?
Nä, vilken sopa. Och honom ska man vara polare med...
Till top