På besök i klubbhuset

Tobi talar / Permalink / 2

Jag har en kompis som genomför en väldigt invecklad procedur varje gång han gör "det stora" på toan. Det går åt så mycket papper att när han fortfarande bodde hemma fick han köpa sitt eget toapapper. Jag har förresten två kompisar som är portade på min toa, den ena är Lehman och den andra är han jag pratar om.
Nåväl, det jag skulle komma till är min polares tork-procedur. Den ser ut så här:
1. Ring-tork
2. Papper i toan-tork
...sen kommer det riktiga torkandet...
(3. Snopp-tork)
4. Grov-tork
5. Normal-tork (x8)
6. Fin-tork
7. Våt-tork
8. Torr-tork
9. Skink-tork
10. Efter-tork
11. Extra-tork
(12. Eventuellt Bonus-tork)

Någon som slår det?
#1 - - Mange F:

Måste vara Borra aktersnurra.

#2 - - Carl Mannerheim: Calle, för dem som känner mig:

Hmm, Jag känner ingen som torkar så mycket, men jag vet ett sätt att bli ovän med många killar på kort tid.

Bjud hem dem till dig till Tippslördag. Bjud på öl. Sätt en skylt i ögonhöjd på väggen i badrummet där det står: Sitt ner och kissa, tack!!
Försök sedan stå på dig och säg att du menar allvar....

Till top