Söndag-måndagsång

Tobi talar / Permalink / 6
"Tänk på vilodagen så att du helgar den"

Igår var det som sagt videokväll och idag har jag gått och retat mig på vad dålig "The Terminal" var. Varför envisas dom med att prata engelska med nån som uppenbarligen inte förstår? Hur kan han plötsligt prata perfekt engelska efter två dagar? Hur kunde skiten gå upp på svenska biografer när "Ali" inte gjorde det?
--------------------------------------------------------------------------------------
Tro det eller ej, men nu på kvällen SMS:ade lunchdejten och ville titta förbi. Lagom till "Sopranos" dök hon upp. Och jag som trodde jag hade bränt mina skepp.
Jag kan berätta att nu har jag definitivt gjort det...
När vi kramades om ute i hallen råkade jag säga: "Va, är du med barn? Det sa du inget om senast", samtidigt som jag tog henne på magen.
"Nä, jag och min kusin har proppat i oss pizza, och nu ska jag gå hem", sa hon och gick.

Vad tror ni? Finns det nåt sätt att rädda situationen eller ska jag se mig om efter en ny böna?
#1 - - Mange:

Tänk till först och prata sen Tobbe. Ska väl inte vara så svårt att charma henne igen, men nu får du verkligen jobba. Hon verkar ju ändå intresserad. Skam den som ger sig. Lycka till! /Mange

#2 - - Anonym:

du ska ju till T-land, so why care.

#3 - - Lasse:

Haha brudar och du funkar inte ihop, ytterligare ett exempel på det

#4 - - Jerry:

Go Gay - that´s the only way...

#5 - - Anonym:

copy paste blir bara såååå jäkla dåligt.... varför försöker du ens att kopiera det blir bara bitter smak. skriv som du alltid har gjort.

#6 - - Tobi:

Sista kommentaren: Nu fattar jag absolut ingenting

Till top