#1 - - Patte:

oh vad kåt du gjort mig! Skall pung införas vid samlag?

#2 - - Tobi:

Skärp dig, Patte.

#3 - - mart:

Guuud vilka bra skogs-skor hon har på sig! Perfekt för långa skogspromenader

#4 - - Nina:

Haha instämmer med Mart.. Ser så naturligt ut, som reklam för FJällräven eller ngt! =)

#5 - - Tobi:

Nu är det ju inte så att hon är ute och plockar svamp i skogen, utan det är en fotografering till skolans årsbok. Vad är det för konstigt med att arrangera en bild? Det har gjorts sedan kameran uppfanns.

#6 - - murv:

det är inte så att du är tänd på henne tobi hon är ständigt med då inga andra å välja eller?lite till gjord bild tyvärr annars bra...

#7 - - Tobi:

Klart som fan jag är tänd på henne! Det trodde jag alla var.
Men vadå inga andra att välja på? Senast Anna var Page 3 Girl var i Juli, sen dess har det varit Lisa, Linda, Angelica, Louise, Kimmens hår, Brudarna i By Yourself, Petra, Marina (x2), Elin, Sandra, Irina och Lana.

#8 - - njuk:

haha, det luktar avundsjuka :D

#9 - - pjuk:

Haha. Håller med njuk. Bittra kvinnor finns det överallt;-)

#10 - - Anonym:

jag tycker att det låter som rena rama bitterfitter som inte förstår själva fotogrejen.

#11 - - Anna:

hum IDK, men jag gillar bilden en massa det var kinda darfor bilden togs!

#12 - - mart:

jamen herregud. Ironi är ju underbart, trist bara att bitterkukar inte fattar det!

#13 - - Käll S:

Är det vid "fredagsmyset" (ett hemligt ställe i skogen).... i Grebotrakten

#14 - - pjuk:

hehe. och lättretade är dom oxå...

#15 - - Mart:

Trist att män med små kukar hela tiden måste hävda sig och klaga på kvinnor med självförtroende för att få bekräftelse.

Och jag tycker att Anna är skitsnygg.

#16 - - Tobi:

Käll: Tyvärr är det inte vid "Fredagsmyset", men tack för att du påminde mig om denna bortglömda kultplats.
Mart: Nu får du slappna av lite (om det nu är du, för det var inte ditt vanliga IP-nummer). Det var ju faktiskt inte vi män (med små kukar, som du så vackert uttrycker det) som klagade utan du själv. Och var ironin i din dissning låg har jag svårt att se. Om nu Anna är svinsnygg är det väl bättre att säga det - då blir du dessutom själv också så svinsnygg som du kan vara.

#17 - - Richard Kuklinski:

Ahh, drama.. i löööve it.
Självklart med Mart vid ena fronten. Konstant ilsken.

Schlappna av för tjyven!
...ironin dog för övrigt -94.

#18 - - mart:

Jag klagade inte. Även om jag inte brukar ha klackskor på mig i skogen och gillar anna bäst utan poser.

Hoppas Anna är lika lycklig som du Tobi över att hålla din blogg levande. (och till er andra gubbar med trist kvinnosyn vill jag bara säga: trevligt för er att få åsikter från en ful ilsken äcklig kvinna utanför normerna (=jag) att skratta åt och låta sig bli underhållen av). Grattis.

#19 - - pjuk:

Mart: Vi tackar och bugar.

#20 - - Bengt Magnusson:

Syfilis och gonorré, kan man begära mer?

Till top