Vinn biljett till Multipass

Tävling / Permalink / 6
image1315
På Fredag är det Multipass igen - och det finns fyra fribiljetter att vinna!

Gör så här:
1. Lämna en kommentar nedan och berätta varför just du ska vinna.
2. Besvara även frågan: Pandora är inte bara en klassisk svensk eurodanceartist från Västerås med hits som "Trust me", det är också namnet på en av Saturnus månar. Nämn ett annat av samma månes namn.
image1316
#1 - - Markus Stöld:

1. För att jag ska spara 50:- i inträde och istället spendera dessa pengar på Chang som jag bjuder på i Thailand.
2. Med tanke på att jag är halvt utbildad Astronom är ju detta lite av en barnlek för min del. Pandora går även under namnet Saturnus XVII och 1980 S 26.

#2 - - Hanna:

Motiveringen hade nog varit bättre om du lyckats få med rätt inträde istället. :P

#3 - - Marina:

Saturnus månar det finns väl en massa om jag fattat frågan rätt? Till exempel,Mimas,Calypso,Pan m.m men ska jag nämna en så blir det Calypso, det låter så härligt.
Motivering: Jag kan inte åka till Thailand så lite kulturellt ombyte skulle inte skada plus att det blir roligt om jag kommer...

#4 - - Tobi:

Marina: Läs frågan igen. Jag skrev att Pandora var en av saturnus månar, men att den även har flera alternativa namn.

#5 - - Kalm:

Jag borde vinna för att den nya låtsnutten på mitt band på Rookie.nu ( sök på Psychiclimestar ) håller äkta eurodisco-klass. Bara lite sång kvar. Dessutom har jag absolute dance 1 och dance collection 1 i original hemma i hyllan =) samt den ulitmata floorfillers samligen från 1994.
Namnet / namnen : Saturnus XVII och namnet 1980 S 26.

#6 - - Gobo:

1. För att jag är metal!
2. Skiter i vad för namn den har...

Till top