Massage vs sex

Tobi talar / Permalink / 4
image1256
Jag och Rektal Käse har en "beef" på hans blogg angående massage och sex.
Båda är överens om att massage är skönt som fan, men sen skiljer sig uppfattningen en smula.


Skapad av Tobi ons, sep 5 2007 21:20

Har jag ju alltid sagt. Hellre en tjej som är bra på att massera än en som är bra i sängen!


Skapad av fredrik tor, sep 6 2007 07:41

Jag är lite osäker på huruvida jag håller med, det är trots allt billigare att köpa massage.

Skapad av Tobi tor, sep 6 2007 11:31

Men grejen är att dåligt sex ändå är okej, medans dålig massage är vidrigt. Alltså bättre att satsa på en tjej som är halvkass på sex men superbra på massage än tvärtom. Bra sex är inte så mycket bättre än medelmåttig sex att det kompenserar dålig massage.


Vad tycker ni? Vilket är viktigast hos partnern - bra på massage eller bra på sex?

#1 - - anna:

haha ;D jag vet inte riktigt vad jag tycker, men det var en intressant fråga

#2 - - Per:

Som i så många andra sammanhang. Man får vad man betalar för.

#3 - - Nina:

Givetvis bra på sex... massage köper man ju om man vill ha..=)
Men det bästa är ju som sagt om de har begåvning för båda sakerna. ;-)

#4 - - Erik:

Den här produkten som jag har hittat här på www.erbjudande.nu är nästan bättre än sex. Men bara nästan. Första gången den masserar huvudet typ gick jag i taket. helt grymt bra!

Till top