Extra Extra!!!

Tobi talar / Permalink / 3
Angel
Bloggen har efter många om och men lyckats få en EXKLUSIV intervju med Angelica Andersson!

Vad är det fulaste du målat?

Jag kan inte måla, så.. det är svårt att välja bland allt det..


Varför är Ola Salo bäst?

Jag tycker inte han är bäst..


Stämmer det att Persbrandt är alkis?

Känner honom inte..


Halsduk på män över 65. På eller av?

Av


Vad drömde du inatt?

En kompis skulle lära mig hur man tar på sig ett bälte på ett flygplan.. men jag fattade inte så mycket, för helt plötsligt pratade han franska..  


Varför är vin bra?

Gott


Beskriv dig själv med tre ord.

Snabb, Glad & Snabbare


Beskriv mig med tre ord.

Lövkastare, fönstertittare & giftassugen


Vad är bäst med S:t Larsgatan?

Jag gillar Drottninggatan bättre..


Vad är sexigast med Bill?

Vilken Bill?


Vad är osexigast med Magnus Sköld?

Vet inte vem han är heller..  


Varför ska man gå till Hamlet?

Har varit där en gång, Oldsberg var där.. jag har inte gått tillbaka..


Vad vill du helst inte se - Benny med bar under- eller överkropp?

Vem är Benny?


Du ska äta middag med Jerry Prütz nakna kropp som tallrik. Vad äter du?

Inte hungrig just nu.


Röka, kröka eller göka?

Två går bort..


Hur många tår har Marina på sin högra fot

Har aldrig träffat Martina..
#1 - - angelica:

OjOj.. tack för den bilden :P

#2 - - Jerry:

hahahahahaha

#3 - - angelica:

hahahahahahaha

Till top