Extra Extra!!!

Tobi talar / Permalink / 0
Spärra in mig - NU!
Bloggen har efter många om och men lyckats få en EXKLUSIV intervju med Nykte!


Vad är det fulaste du målat?

Predikare-Lena-skylten som stod innan Grebo i augusti förra året. Men den kanske drog lite folk.


Varför är Ola Salo bäst?

För att man blir så snygg om man klär ut sig till honom.


Stämmer det att Persbrandt är alkis?

Inte för att jag bryr mig. Men han är åtminstone mer alkis än jag är


Halsduk på män över 65. På eller av?

Klart att det är på. Annars kan de ju bli förkylda.


Vad drömde du inatt?

Allt jag minns från inatt är evigt mörker och det är ju ingen trevlig dröm.


Varför är vin bra?

Det har jag undrat länge. Ända sedan jag av misstag smakade av morsans vinglas i sexårsåldern har jag undrat det. Men det kan vara bra i matlagning.


Beskriv dig själv med tre ord.

Förtroendeingivande, omtänksam, lättsam


Beskriv mig med tre ord.

Impulsiv, galen, rolig


Vad är bäst med S:t Larsgatan?

Att det är bussgata mellan Drottninggatan och Storgatan


Vad är sexigast med Bill?

Jag förstår inte frågan...


Vad är osexigast med Magnus Sköld?

Att han inte är mer än tre äpplen hög


Varför ska man gå till Hamlet?

För att de har hyfsad lunch. Däremot har de usel service


Vad vill du helst inte se - Benny med bar under- eller överkropp?

Klart att man helst inte vill se Benny med bar överkropp. Vem är Benny förresten?


Du ska äta middag med Jerry Prütz nakna kropp som tallrik. Vad äter du?

Lammkött är gott. Så det får nog bli ett helstekt lamm.


Röka, kröka eller göka?

Rökt har jag aldrig, krökat har jag också hoppat över och gökat är snart överstökat. Men det är klart det blir göka.


Hur många tår har Marina på sin högra fot?

Tillräckligt många för att hålla balansen.

Till top