Plugga i höst?

På gång / Permalink / 5
höst på hg
Nån som är sugen på att läsa nåt kul i höst?
Ansökningstiden till höstens högskolekurser går ut nästa vecka så det börjar bli lite brått med att anmäla sig.
Jag har precis hoppat på den sista Retorik-kursen (Att skriva) och kommer omregga mig i höst (missade ju lite när jag var ute och reste). Men jag är även sugen på att läsa nåt mer.
Försöker få med Bill på "Science-Fiction Classics, grundkurs, 7,5 hp", fast mest är jag nog sugen på Idéhistoria.
Är dock öppen för förslag om nån är sugen på nån kurs till hösten. Kolla in hela listan HÄR och hör av er.
#1 - - Ewie:

själv läser jag på BTH :P

#2 - - Anna:

vad har Anna gjort med sin arm?
jo hon har spelat alldeles for mkt tennis och har gjort natt sa min handled ar bla och svullen :P men men

redo att ta en match nar jag kommer hem?

#3 - - Tobi:

Gör dig beredd på spö! Jag var faktiskt med i KM i Grebo ett år. (Fast åkte ut i första matchen...)

#4 - - Anna:

du ATT jag kommer spoa dej i tennis, jag ar praktiskt taget den nya Anna Kurnikowa just nu :) (forutom att ja aldrig vart med pa omslaget till Sports Illustrated)
watch out ;)

#5 - - Tobi:

Men du kan hamna på omslaget till 013 om du har tur...

Till top