Pub Grebo

kultur / Permalink / 2
Vi åker till Grebo när det är puuuub...
Idag var det Pub Grebo och jag och Zelle lirade. Jag hade med en lista på 23 låtar och sen fick publiken önska. Det resulterade i följande program:

Lördagkväll i Grebo
Tusen kyssars natt
Ungkarl
Flight 747
Venus
Astoria
Miriam vid spegeln
Vilda vackra vålnader
Grebo
En natt i Bangkok
Kärlek gör ont
---------------------------------
Extranummer: Kärlek



Zelle "lånade" min idé med att låta publiken välja och för honom blev det denna låtlista:

Andetag
Sotarevisa
Tystnaden
Den försummade begravningsentreprenören
Vatten och vin
Fan
I orkanens öga
Troll
Ungdomen nu för tiden
Visst var det bättre förr
Allas vår Cecilia
Janssons Odysée
Klippan
Ett undantag
Pigan och grädden
-------------------------------
Extranummer: Akta dig
#1 - - Anna Wiström:

Jag får komma någon gång, det ser mysigt ut!

#2 - - Tobi:

Ja, gör det. Sista onsdagen i varje månad brukar det vara. Jag fattar inte att inte fler kommer dit, Pub Grebo är ju månadens höjdpunkt.

Till top