Insnärjd i mina egna lögner

Tobi talar / Permalink / 2


Trodde att jag hade lyckats slingra mig från grejen med thailländska kungen (jag ljög ihop en story om att han är på statsbesök i Burma), när nästa gamla löfte gjorde sig påmint.
Anna är ju en fotbollstjej så jag hade i ett svagt ögonblick lovat att vi skulle hälsa på hemma hos Thaksin (f.d thailändska premiärministern och ägaren till Manchester City). Det var innan vi hade bokat resan och jag lovade vitt och brett eftersom jag inte trodde att hon skulle hänga på.
Jag hade faktiskt glömt bort det hela när hon påminde mig igår.Så hur fan löser jag det? Ett tips, någon?

#1 - - Gobo:

Sluta hänga efter henne? :P haha

#2 - - Manut:

Thaksin befinner sig inte i Thailand vad jag vet,och om så vore,har han nog besöksrestriktioner.

Till top