Roy Star is alive and kicking!

Tobi talar / Permalink / 5

Ni kommer inte att tro detta, men jag har fått kontakt med självaste Roy Star!!!
Denna Linköpingslegendar hade fått reda på att jag undrade på bloggen vad han sysslade med nu och skrivit ett långt svar där han bland annat bemöter några av de anklagelser som gjorts mot honom. Bland annat var det en kvinna som mejlade mig och påstod att han bland annat hade lurat av henne en massa pengar. Hur det är med den saken får dom två reda ut, jag är mest lycklig över att veta att denna Linköpingsprofil och stjärna lever och verkar ha det bra.
Och bäst av allt, han avslutar med att säga: "I will Be Back!"

Här kan ni läsa Roy Stars kommentar: http://tobi.blogg.se/2007/november/pa-spaning-efter-den-roy-star-som-flytt.html
#1 - - borell:

en fråga vem fan är roy star?

#2 - - Tobi:

Du vet väl vem Roy Star är... Linköpings största show- och dansman genom tiderna. En legend i det lokala nöjeslivet. Det hörs ju bara på namnet vilken playboy och casanova han är.

#3 - - Anonym:

Han hängde jämt på Blue heaven....massa tjejer och champange....

#4 - - borell:

du har inget foto på honom?

#5 - - Norrköpingsbo:

Jag hade Roy Star som musiklärare ett år på Enebyskolan i Norrköping. Var ett av de bästa åren i skolan, konstigare men ändå skönare lärare får man leta efter.



men visst kan e lite mysko :p

Till top