Anna och Kungen

Tobi talar / Permalink / 5

Tror jag kanske har lovat lite för mycket...
Igår såg nämligen Anna G och jag filmen "Anna och kungen" (från 1999 där Jodie Foster hänger med den thailändska kungen) för att komma i rätt "mood" inför resan. Och det slutade med att jag sa att jag kunde fixa en träff åt henne med  Thailands nuvarande kung Bhumibol. Då skulle det ju bli "Anna och kungen" på riktigt så att säga...
Det var kanske ett något förhastat löfte? Hur ska jag klara mig ur den här knipan?
Jag funderar på att be en thaiare jag känner i Bangkok att helt enkelt klä ut sig i mantel och krona. Tror ni hon går på det?
#1 - - Anna:

relativt bra idé, men jag tror jag kommer syna din bluff

#2 - - Zelle:

Jag tror att hon kommer att gå på det!

#3 - - mart:

Stora lösöron räcker för det är Bhumbis kännetecken!

#4 - - Bullseye:

ja ja vad gör man inte för att få pippa.

#5 - - Manut:

Lycka till och försök hitta honom ingen som har sett han på månader!

Kungen är död! Länge leve konungen!

Till top