Back in Bangkok

Tobi talar / Permalink / 9
Ar i Bangkok for fjarde gangen denna resa. Var nyss och tog en Chang pa Soi 13. Mama som jobbar dar var dyngad. Imorrn ska jag upp tidigt (innan 12) sa jag hinner handla lite skit och fixa allt som ska hinnas med. Ar en hel del saker jag ska gora de narmaste dagarna. Men ikvall har jag inga planer forutom att ta nagra Chang.
image1686
Om nagra dagar ar man hemma i Tannefors igen. Och jag har egentligen bara en fraga: Ar det nan som vill komma forbi och ata middag hos mig nan dag? Eller annu hellre: Ar det nan som vill bjuda mig pa middag?
#1 - - Markus Stöld:

Hälsa mama att hennes pojkvän hälsar från kalla Sverige.

#2 - - mart:

får jag någon present?

#3 - - Bill:

Jag tar gärna en middag när vi är hemma båda två, men jag vet-i-fan om jag orkar laga mat.

#4 - - Marina:

Som vanligt är du alltid välkommen hem hit till oss om du vill.... kålpudding, panbiff vad är du sugen på?

#5 - - Tobi:

Kalpudding, pannbiff, tacos, flaskfile, hummersoppa...det mesta slinker ner. Bara det finns vin.

Mart: Ett par grona till?

#6 - - Snökalven:

Hörru! Du kan väl åtminstone skriva att du snott bilden från mig.

#7 - - Tobi:

Ok, jag har snott bilden fran min stalkande granne Snokalven.

#8 - - Snökalven:

Hahaha!

#9 - - Vickan:

Självklart!
Äta bör man, annars dör man.
Och äter gör man och ändå dör man...
Snart är det ju dax att ta fram grillen, men vi ska väl hinna med något innan dess. Slå en pling när du är i rätt tidszon!

Till top