Intet nytt pa Kuta Beach

Tobi talar / Permalink / 3
Samui rocks!
Eftersom det ar svart att hitta kortlasare har i Kuta sa far ni hala till godo med lite gamla Lamai-kort. Dessutom hander det inte sa mycket att rapportera. Vi ater och dricker ol. Idag har vi varit lite pa stranden (jag fick tag i en snusdosa for 17 SEK!) och gatt lite pa stan. Nu ar det kvall och dags att borja ta igen.
Grillspett utanfor 7Eleven i Lamai
Halvtaskigt vader har pa Kuta forresten. Men imorrn blir det sol - och da ska det surfas!
Katoyboys - bokade till SGG-08
Det har forresten kommit onskemal om att boka Katoyboys (bilden) till SGG-08. Vad sags om det?
#1 - - Markus Stöld:

Vilken A-idé! (Bara jag slipper se dom)

#2 - - Mackan Stöld:

För övrigt har jag gått ner 5kg sedan jag kom hem. Det suger! Fortsätter jag så här kommer jag ju vara smal i sommar och det vore ju ganska larvigt.

Jag kommer ner igen, åker i övermorgon.

#3 - - Tobi:

Vad bra, ska du aka ihop med Bill?

Till top