Jag är din surfarpojke närhelst du vill

Tobi talar / Permalink / 2
Surfarkillarna
Surfs Up!
Då har man surfat!!!!! På typ femte riktiga försöket kom jag upp och åkte i kanske tio sekunder. Nu blir det att lyssna på Sonic Surf City hela kvällen och fira med Bintang en masse.
Har bränt mig lite, men det blir nog att surfa imorgon också. Fast då ska jag ha på mig t-shirt, för det skaver lite mot brännan på magen när man ligger på brädan.
+++++++++++++++++++++
Kuta som stad är helt okej, men vattnet är utan tvekan det skitigaste jag varit med om. Fan, vad plastpåsar, skräp, glassomslag, sjögräs och annat skit det flyter omkring. VIDRIGT!
Det var för övrigt här på Kuta som det flöt upp en död KO ett år, har Phalen berättat...
Bali
Efter att ha regnat i några dagar blev det fint igår, så vi hyrde moppar och körde runt lite på södra Bali. Kollade in lite tempel, några surfarställen och lite annat.
Idag har det också varit fint och brännan som börjat försvinna har börjat komma tillbaka.
Phalen o flaskan
Igår kväll var det dessutom stjärnklart så jag såg SÖDRA KORSET. Ett av huvudmålen med resan.
image1683
#1 - - Bill:

Jag måste se till att hålla utkik efter södra korset någon kväll, verkar ju vara en riktig sevärdhet det där.

#2 - - Tobi:

Ja, men det gar bara att se pa sodra halvklotet

Till top