Jag trodde aldrig han skulle aka...

Tobi talar / Permalink / 2
Men nu har Stold dragit iaf, och jag har bokat biljett till Denpasar (Bali) den 16:e. Vet inte riktigt vad jag ska gora fram tills dess, men det blir minst en natt till i Bangkok.
Ikvall blir det dock lungt, blir bara nagra sedvanliga stora Chang pa Soi 13. Fast a andra sidan: efter tre stora Chang ar man ju dyngad sa det kanske inte blir sa lungt anda...
-----------------------------------------------------------------------------------
Och det dar kinesiska nyaret som var haromdagen markte man ju mycket av...
------------------------------------------------------------------------------------
Daligt med forslag forresten pa min forfragan vad jag ska gora fram till Indonesien, sa vi provar igen. Jag har sex dar som jag ska spendera i narheten av Bangkok. Nagra tips? (Ja, nagra dar i Hua Hin blir det nog...)
------------------------------------------------------------------------------------
Och sa den standiga fragan: vad ska jag ata idag? Lyckligtvis har vi kommit upp sa sent pa senaste tiden att frukost inte varit pa tal, for dar har man typ bara ett val. Fragan ar bara hur man vill ha sina agg, stekta, kokta eller omelett. I ovrigt blir det samma frulle varje morgon. Ar trott pa rostisar och kondenserad mjolk!
#1 - - Cs:

Speciellt roligt att följa din blogg sista månaden ;)

#2 - - Vickan:

KOH LIPEH
Kommentarer är egentligen överflödiga, men...
Vill du spendera tid på en underbar paradisö så är Koh Lipeh stället du ska få tiden att gå på tills du ska till Kulan. Pulau Perhentian är också underbart, men jag tror det är riktigt pissigt väder där nu tyvärr.
Kram!

Till top