Valentine coming up

Tobi talar / Permalink / 6
Anna - säg ja!!!
Alla Hjartans dag borjar narma sig och plotsligt drabbades jag av akut panikangest. Jag har ju for bovelen inte skaffat nan Valentine-dejt. Ar ju visserligen inte sa svart att fixa pa Nana eller Soi Cowboy, men da kan det ju ha varit en fet tysk dar precis innan...
Sa jag slanger ur mig en forfragan har pa bloggen: finns det nan dar ute som vill bli min Valentine?
#1 - - Anonym:

Finns det ingen som heter Anna i närheten?

#2 - - Anna Wiström:

Verkar ju finnas många Anna(of Grebo) kopior därnera.....
Men kanske det är bättre med orginal!!!

#3 - - Anna:

I wanna be your valentine.
alla killar pa den har on ar riktite Passe just nu..
skont att aka eb evcka till Califnoria om 6 dagar sa jag far lite ombyte!

#4 - - Manut Stöld:

Jaha, då är det så jävligt och bittert att man har tillgång till åäö igen.

Måste samla tankarna och sova en sväng innan man bittert uttalar hur tråkigt det är att vara tillbaka i Svedala.

Tobbe: För övrigt gick det helt ok med flygplansskatten på flygplatsen. Jag FICK tillbaka 500B. Stod där som ett fån och trodde att jag skulle betala...

#5 - - Tobi:

Da ar det bokat. Anna of Grebo och jag blir Valentine-lovers!

#6 - - Jerry:

Jag tykcer u ska dejta Jimmy Uller

Till top