Hej Uggla tjena moss

Konsert / Permalink / 3

Igår var vi ett gäng ute på Krunegård/Hellström/Uggla vid Bergs slussar. Vi började dock med några öl på 55:an...mmmm...så jävla GÖÖÖÖÖTT!

Håkan, som alltid brukar vara svinbra live, tyckte jag var sisådär. Uggla är också alltid svinbra och det var han även igår, fast det var mer av en rak rockkonsert och inte lika mycket mellansnack och sånt som han brukar ha.
#1 - - Vickan:

Bor du i närförort ingår taxi till min port...

#2 - - Nina:

Skulle gärna sett Uggla.. han brukar ha bra o sköna konserter de ggr jag sett honom.. men avstod i går.. ty jag är väl knäpp... men fixar inte Hellström!.. varför jag avstod o drog till landet istl! =)

#3 - - Roland Mattsson:

"Håkan, som alltid brukar vara svinbra live, tyckte jag var sisådär. " Hmm, kanske inte så konstigt att Håkan var sisådär om man sitter utanför konsertområdet och dricker vin o tittar på annat...

Till top