Stalking Stina

Tobi talar / Permalink / 2

Nu har jag börjat stalka Stina Björkman.
Hon är född i april 1982 och jobbar med att sälja sms. Hon gillar Rocco Siffredi och att lyssna på Placebo, Nick Cave och David Bowie. Förra veckan var hon på 55:an på Bettlar-Freddes födelsedagsfest, då stod jag precis bakom henne hela kvällen och kände att hon använde det gamla förförelsetricket att ta lite "lubrikation" på fingerspetsarna och dutta bakom öronen. Det var förmodligen det jag föll för.
Sedan dess har jag varit i hasorna på henne natt som dag. Men...det är ju inte alltid jag har tid att stalka henne så mycket som jag vill, därför ber jag nu om lite hjälp. Ser ni Stina på stan så mejla och berätta vad hon gör. Skicka bilder och skvaller till [email protected].
#1 - - Anonym:

finns medicin för den diagnosen!/PR

#2 - - Stina:

Haha, klockrent!

Till top