Årets FILF 2008 - final

Tävling / Permalink / 16

Det börjar bli dags att avsluta den där FILF-tävlingen. Här kommer dom fyra finalisterna som ni kan rösta på:

BABE PETER

BABE WESTER

BABE USTAV

BABE PIERRE

#1 - - Anna:

2 dagar.. 2 DAGAR:O shit..

#2 - - Frugan:

ustav såklart!!

#3 - - Nina:

Svårt val mellan Tobbe och min gamla klasskamrat Ustav men Tobbe Wester får min röst..

#4 - - Anna Wiström:

Pierre

#5 - - Anonym:

pierre så klart!

#6 - - manut:

Va fan jag är ju inte med så får väl bli babe Wester då.

#7 - - Anonym:

Peter

#8 - - anna a:

Wester så klart

#9 - - Maria S:

Babe Wester vilken hunk.

#10 - - partydrottningen:

pierre vem annars

#11 - - Marina:

Mina två favoriter i denna tävling är i final Wester och Peter så det blev till att singla slant (och då gjorde jag det oxå, Peter klave Wester krona) å det blev klave så Peter får min röst!!

#12 - - G:

Årets gilf?

Gay i like to f... eller??

Alla ser ju för f.. gay ut.

#13 - - G:

Årets gilf?

Gay i like to f... eller??

Alla ser ju för f.. gay ut.

#14 - - torsten flink:

han med barnet ser inte så gay ut men dom andra.

#15 - - Malin X:

Min röst får grabben Wester, I want him to take me.

#16 - - Tobi:

Och därmed avslutar vi omröstningen. ÅRETS FILF 2008 blev BABE WESTER!!!

Till top