Årets FILF -deltävling 3

Tävling / Permalink / 16
Tre finalister är klara, nu ska vi ha fram en fjärde. Här är dom ni kan rösta på:

BABE PETER


BABE MR 011



BABE MAGNUS


BABE PUTTE



Sätt igång och rösta!
#1 - - manut:

Det borde gå tre vidare från denna deltävling...

Vilka två gick vidare från förra?

#2 - - Tobi:

Wester och Ustav.

#3 - - Anonym:

Peter

#4 - - Anna Wiström:

Min röst går till Putte...Hela hans familj är hel go!!

#5 - - ylva wallin:

ja det får bli putte då..... det är ju bara han man känner av dom alla i denna uttagning...go putte.. kram ylva

#6 - - Nina:

Peter för att han sjunger så fint, och verkar vara en så go pappa till sina små brudar!

#7 - - Mart:

peter såklart!

#8 - - Micke Nollelva:

RIGGAD TÄVLING!!!



Dock får Putte min röst här!

Glömmer aldrig vårat bråk om tröja nummer 14 i ÅFFs juniorlag.

Jävla Grebo-bönder som kom till "storstan" och trodde dom kunde bestämma ;)

#9 - - Tobi:

Micke: Jag trodde du skulle rösta på din kollega Mr 011?

#10 - - marina:

Peter får min röst, han är ju från Kumla och värd att vinna bara därför...

#11 - - Lollo:

Magnus Bäcklund så klart var på samma fest som honom han är kompis med min kusin kanon trevlig genom go människa inget märkvärdig är sig själv!

#12 - - Anonym:

magnus givet

#13 - - mo:

svårt men magnus bäcklund får det bli...

#14 - - company:

mange är snyggast klar favorit

#15 - - party tjejen:

pilot magnus fin kille han får rösten

#16 - - Tobi:

Och därmed avslutar vi denna deltävling. Eftersom det är samma person som röstat på Magnus en massa gånger på slutet (trodde du inte att jag skulle märka det?) väljer jag att negligera det och istället blir det Peter som går till final.

Till top