Mina ex-kex. Exit

Dejting / Permalink / 6

Nu får det vara slut med det här ex-kexandet. Vill bara passa på att avtacka ytterligare ett gäng: Ann, Johanna F, Bua, Sandra, Johannelund, JW, M och sist men inte minst Toivi för att du fick mig avskräckt av porrbranschen. Vi avslutar med ett gemensamt "Därför sprack det?"
- För att han var en idiot som hängde ut sina ex på bloggen!!!

#1 - - Anonym:

Hela kex/ex/next var nog inte något av dina bättre inlägg på din blogg, eller? /PR

#2 - - Tobi:

Nä, men nu är vi av med skiten

#3 - - Anonym:

Finskan är väl ändå den värsta ruggugglan du varit på! Har du en bild på henne eller ett klipp från p-rullen.Jag har glömt bort hur hon såg ut. Fan vilken spännvidd på damerna. Stämmer det som Svedlund säger"(feta knullar allra bäst för de vet aldrig när de får något härnäst)"?

#4 - - Patte:

Patte

#5 - - Tobi:

Nu krävs det faktiskt lite mer än att bara vara en engångsromans för att komma med bland ex-kexen. Men på A svarar jag: nej, ingen bild och på B svarar jag: ja

#6 - - TBG:

Du är nog gay...

Till top