Mina ex-kex 4

Dejting / Permalink / 6
Jag är 19 år...xxxxxx mig xxxxxxx
Namn: Malin
Story: Jag skällde ut henne för att hon var 19 år och ville operera in sillisar. Sen blev vi ihop.
Därför sprack det: - Jag vet inte. Kanske för att jag var ihop med en kille till samtidigt.
#1 - - Anna Wiström:

Spännande....Läste fel först.....Att det tog slut för att DU hade en kille till samtidigt...Ja vad vet jag..

#2 - - Tobi:

Nja, SÅ roligt ska vi inte ha det.
Alltså, under "Därför sprack det" är det alltid tjejerna som kommenterar.

#3 - - Anonym:

Möjligt att jag kan
ha fel...men känns det inte som om du är något bröstfixerad?

#4 - - Tobi:

Lägg av Jerry, jag vet att det är du...

#5 - - pjuk:

Jag tycker det va bra att du skällde på henne

#6 - - jenny:

han kan väl knappast vara bröstfixerad om han ville att hon INTE skulle operera in silikon?

Till top