Tacka vet jag Magsaft

kultur / Permalink / 1
Åkerbo...nja
Visst är det hårt att Grebo/Tannefors (mfl) har en lokaltidning, men jag måste ändå invända lite mot kvalitén på Åkerbobladet. Den innehåller ju inte särskilt mycket läsvärt utan bara en massa annonser.
Nä, tacka vet jag Grebos gamla lokaltidning: Magsaft

Jag vet att det finns många därute som aldrig har läst Magsaft, så därför kommer jag snart att lägga ut lite av tidningen här på bloggen.
#1 - - Elvis:

En lista i stil med Boyaheads skulle jag vilja se i
en jubileums utgåva av Magsaft

46:e Plats på Boyaheads lista.

"Efter decennier som nyhetsankare förpassades ?Elvis? till tittarombudsman. Han fick helt enkelt ta emot skit från hela Sveriges befolkning dagarna i ända. Hans drömjobb, med andra ord, men för bara några dagar sedan bestämdes det att tjänsten skulle försvinna. Claes har legat och gråtit under sitt glasbord sedan dess."

Kan det bli bättre!?

Till top