Årets FILF - deltävling 2

Tävling / Permalink / 16
Från den första deltävlingen gick Pierre vidare till finalen i omröstningen om Årets FILF 2008.
Nu är det dags för kvalrunda 2, rösta på någon av dessa fyra:

BABE PATTE


BABE WESTER


BABE USTAV


BABE MICKE
#1 - - Anna Wiström:

Men hjälp vilken svår omgång....Men det är ngt med Babe Mickes ögon....ler. Så han får min röst!!

#2 - - Nina:

Tobbe Wester den lille raringen får min röst för att han är både söt o framförallt för att allt är LUGNT med elen! =)

#3 - - Fredriksson:

Ustav heter faktist Kardfall nu för tiden och han får min röst....HAHAHA

#4 - - Mart:

Wester såklart!

#5 - - Tobi:

Nämen, ni har ju ingen koll. Rösta på brorsan nu!

#6 - - Anonym:

Här kommer en stark röst på Patte P. Givetvis!!!

Tycker nästan att min röst borde räknas som två.



Fast jag kanske inte får rösta förstås?

#7 - - Frugan:

Inte för att jag vet vad FILF betyder, men är det något bra så röstar jag givetvis på Ustav!!!

/Frugan

#8 - - Petra Kardell:

Håller med frugan till Ustav...Han får min röst ler



Kram till dig Anna...saknar er jätte mycket...och grattis till den lille :=)

#9 - - Micke:

Vafaan...

Är detta en ghey sajt då de flesta som röstar är killar. :)

#10 - - Urre Burre:

Micke! Hur räknar du igentligen???

#11 - - Marina:

Det blir en stadig röst på Wester....

#12 - - Anonym:

Ustav så klart vem annars!

#13 - - Gössel:

Jag röstar på Tobbe själv då han vid ett antal Thailandresor borde vara pappa till åtminstånde 7-8 små kultingar, och det om man bortser från alla katoeys som rimligen inte kan få barn.

Åldern har han iaf gammelgubben Tobbe "katoeyhunter" Pettersson som är hans oficiella namn i Thailand.

#14 - - Grebomorsan:

Patte P (eller Ackerhus som han heter numera) givetvis! Han är så snygg i sitt skinnställ!

#15 - - Anonym:

Wester vem annars.

#16 - - Tobi:

Och därmed avslutas tävlingen. Wester och Ustav fick fyra röster var, så båda går vidare.

Till top