#1 - - Anna Wiström:

Irja är bara såååååååååååå söt, snäll, omtänksam, smart, bäst och en go mor åt 2 små barn. Och gift med en go norrbagge. Vad säger man..bra gener..ler.Älskar dig Ia. Kram Anna

#2 - - Mårsängarna:

Jupp den bruden är bra söt & go! =)Snygg karl som är pilot, är hon gift med s

#3 - - irja:

Ha ha.. var e det jag finner :-) Ja ja, man får väl bara tacka :-)

#4 - - Anonym:

är väl inget speciellt med dom!

#5 - - Tobi:

Jo, det är det!

#6 - - Anonym:

vad då?har ju klotögon

#7 - - Tobi:

Har du klotögon? Ja men du kan väl ändå se att Irja är en drömtjej. Sluta gnäll annars sätter jag in en bild på Elin också. Det kanske jag gör ändå förresten...

#8 - - Anna Wiström:

Klotögon....hm...Kan man knappast säga, dum kommentar från någon som inte kan stå för sin åsikt. Förstår inte riktigt meningen med att sänka någon, smaken är som baken...håller man inte med behöver man ju inte komma mest konstiga kommentarer.

#9 - - ylva wallin:

man kan ju inte rå för gener och Irja är bara en helt vanlig go tjej oavsett hur hon ser ut och bara att hon är så go gör henne söt.....kramis Irja...det fulla fåret i familjen Wallin står jag för så hacka inte på mina söta syrror...

kramis ylva

#10 - - Tobi:

ALLA Wallinare är toppen! (särskilt Nina, för hon har alltid bakat så goda kakor när vi har SGG-möte...)

#11 - - Elinka:

Herre gud! Suck...



Jag tänkte inte sjunka så lågt att jag kommenterar detta inlägg men jag måste.



Klotögon?

Hur i allsin dar tänker du människa?

Är du en Jantelagen-fantast eller?

Du vill förståss att alla ska ner i skiten och inte tro att de är något.



Och tro fan att du skriver det anonymt här när du vet att vi är fler än vad du kan räkna till.



Och förresten alla vi syrror är lika jävla heta som solen, för att vi älskar livet och skrattet med mkt mer och kan unna varandra och andra det med.



Tråkigt att banka ner dig i livets skolbänk men "behandla andra som du själv vill bli behandlad" eller ta detta annars "sköt dig själv o skit i andra"



Tack för en bra blogg annars tobi!

Till top