Mina ex-kex 14

Dejting / Permalink / 4

Namn: Anna
Story: Festivalförälskelse
Därför sprack det: - För att han envisades med att ta kort på mig där jag inte ser klok ut
#1 - - Lisa:

Ska det aldrig bli ett slut på den här "High Fidelity nostalgin"? Ta och se framåt istället för att gräva i det förflutna, tycker jag. Avslutningsvis har jag en fråga; Hur definierar du ett ex?

#2 - - Tobi:

Har några kvar innan det är över...

Ex i den bemärkelsen som används på bloggen är ungefär: tjejer som funnits i mitt liv på ett intimt sätt under en period. Det är alltså tjejer som inte bara är engångsföreteelser utan som har betytt något mer, ibland som "riktiga" förhållanden, ibland lite luddigare. Att definiera förhållanden är inte alltid helt enkelt.

#3 - - Lehman:

berätta hur du gjorde när du fingerpulla henne i hallen i Grebo...Hur många fingrar fick du in?

#4 - - Tobi:

Vet inte vad du pratar om

Till top