#1 - - Carro:

9!

#2 - - L:

Han får lätt en 10a! coolaste killen i stan jue. Vart har du fått namnet ifrån btw?

#3 - - Tobi:

Poppojken? Han heter ju så!

#4 - - Mantel-Alex:

Han heter faktiskt Matte-Pyjamas

#5 - - Jimmy:

Han till vänster är det Beckman från Stridharna?

#6 - - Tobi:

Enligt Anna G heter han Poppojken, och hon har alltid rätt.

#7 - - Anna:

han heter poppojken efter Linneas smeknanmn av honom, och de är ju det perfekta namnet :)

dock så spelar han ju inte alls i Guldgossen, utan han var med i Ludvig and the Gossarna.. han är inte med i Guldgossen, förutom hans apperance den sista minuten på SGG..

Han är en 8a föresten

#8 - - Tobi:

Vad var det jag sa - Anna G har koll på läget!

#9 - - L:

jamen du måste ju förstå att det kändes som lite av ett plagiat från din sida..det var ju trots allt jag och annag som uppfann det välvalda namnet. men feel free to use it, det passar ju honom, afterall, som handen i handsken..

#10 - - manut:

Varför har han en matta runt halsen?

#11 - - Poppojken:

En matta? Det är nån skum löstagbar polokrage som jag har runt halsen.



Poppojken borde btw vara technopojken då jag nu totalt nischat in mig på matematisk stenhård techno!



Då jag älskar Ludde i guldgossen måste jag tipsa om att han spelar på Skylten nästa tisdag (21/10). Missa inte det!!!

Till top