SGG-fest igår

Tobi talar / Permalink / 8

Ja, det var som sagt SGG-fest/möte igår. Som vanligt en trevlig tillställning och i år var det Bettlarna som stod för underhållningen.
#1 - - UIller:

Lehman ser lite trött ut...

#2 - - UIller:

Lehman ser lite trött ut...

#3 - - Nina:

Tack för en trevlig kväll! =) Hoppas Ni hade kul på bussen in mot stan i natt och vidare ut på krogarna!

#4 - - Anonym:

alla såg ju väldigt uppåt ut må vi säga...

#5 - - Jerry:

Begraving i Grebo någon?

#6 - - Marina:

j...a feber!!!!! Förra året jobbade jag så fick bara komma och hämta alla fulla människor och i år var det febern som hindrade mig orättvist tycker jag...det får bli en extrafest helt enkelt..

#7 - - Markus Stöld:

Det blev massor av dricka till övers så utrymme för en extrafest finns definitivt!

#8 - - Marina:

ja massor av dricka lär det nog inte behövas för min del. Den dagen jag ska ta mitt första glas igen efter mitt långa uppehåll räcker det nog med just ETT glas. Men det trevliga sällskapet vill jag oxå avnjuta, men då kan jag räkna in dig iallafall?

Till top