Jäkla Facebook

Tobi talar / Permalink / 6

Här känner man sig halvkrasslig och har riktat in sig på en lugn helg, men så råkar man skriva på "Fejjan" att man är vinsugen och -vips!- så dyker vinkärringarna upp. I torsdags var det Vickan som tömde min bag-in-box (fast det var ju iofs bara två glas kvar...) och igår kom Petra förbi och idag hörde Emelia av sig.

Den enda som inte hör av sig är den jag helst vill ska göra det.
#1 - - kisa ling:

Du vill väl att Lisa Kling ska adda dig på Knullkontakt eller nåt sån´t

#2 - - Tobi:

Har hon redan gjort. Det var så vi träffades.

#3 - - Vam har gjort vad med dej Tobi?:

#4 - - Bengt-Gunnar:

Jag vet att du vill att jag ska höra av mig och komma över på vin och lite mys, men du vet ju att det inte går den här veckan för jag har ju familjen.

Det måste kännas jobbigt när bara massa hetro-tjejer kommer över i och med att du inte är intresserad av dom.

Ja jag ska lämna familjen för dig det vet du, men det är lite jobbigt att berätta för barnen att pappa har träffat en annan och det är en kille.

Du fattar väl när äldsta grabben är 15 då är det lite känsligt i skolan o så där.

Men du ska veta tobias att jag älskar dig fortfarande fast vi inte kan ses varje dag.



Din för alltid/B-G

#5 - - Lisa:

Kan ni lägga av nu? Vilken dagisnivå.

#6 - - Jan Banan:

Du Lisa verkar vara en bitter gammal Käring!

Nej fy fan skjut av alla bittra käringar över 30

Till top