Oktoberveckan!

Tobi talar / Permalink / 9

Välkommen till september önskar Västerviksgänget.!
Och att vi kommer in i september betyder också att Oktoberveckan startar (ja, det ska vara så, fråga inte...). Det betyder enligt traditionen att man under denna vecka inte får ägna sig åt så kallad självbefläckelse. Däremot är så kallat samkväm tillåtet.
Söndag 24.00 ser vi hur många som har klarat att hålla sig!
#1 - - Anna Wiström:

Ha ha... jag vill se protokollet från mötet då alla bekänner hur länge de klarade sig. Och så ställer jag mig frågen ..varför... en hel vecka....hmmmmmm

#2 - - Tobi:

Det började egentligen för många år sedan när både Zeijlon och jag var ungkarlar och satt och drack bärs. Vi kom på att om vi slutade xxx så skulle vi bli så sugna på kvinnor att vi skulle gå ut och ragga upp nån och därmed uppleva den härliga tvåsamheten.

#3 - - Markus Stöld:

Ooops, shit.



I'm out.

#4 - - Nina:

Hmm o HUR ska Ni får reda på att de talar sanning?? =)

#5 - - Anna Wiström:

asgarv...

#6 - - Tobi:

I min bekantskapskrets är vi ärliga, så vi får helt enkelt lita på varandra.

#7 - - Bullseye:

Ja du Tobbe vi får se om du klarar dig från "självbefläckelse" när du ser det här.

Skapliga tuttar eller?



960654m600.jpg" rel="nofollow">http://files.reseguiden.se/files/54/rg960654m600.jpg

#9 - - Bullseye:

Va i h....

Går det inte att skicka länkar med understräck till din blogg :(

Då får du länken här:



http://www.reseguiden.se/forum/bilder/131873



Som sagt skapliga tuttar =)





Till top