I damn you Aussie girl for teasing me and pleasing me

Resa / Permalink / 1

Nä, nu är det banne mig hög tid att ta tag i vinterns resa. Tanken var ju att flyga till Bangkok från Linköping och sen bland annat ta en sväng ner till Australien. Jag hade ju en resa den 3/1 för 7100. Sen kom det lite mellan, bland annat att mitt resesällskap drabbades av allvarlig sjukdom i familjen. Och plötsligt kostade samma resa 8400. Nu är dom nere på 7900 men då är det plötsligt 5/1 som gäller.
Jag har även varit inne på att helt skita i asiensvängen i år och istället ta flera kortare Europatripper (och kanske även USA) under höst, vinter, vår så vi får se hur det blir. Snart ska jag dock bestämma mig så är det någon som vill anmäla intresse att hänga på så får ni skynda er.
#1 - - mart:

jag ska ju intensivvårdsutbilda mig så jag kommer inte till asien tyvärr..

Till top